English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF
Powered By Blogger

Sunday, December 13, 2009

Pemerintah-pemerintah baru dunia

Assalaamu’alaikum w.b.t……. Berikut adalah video-video yang tajuk asalnya ialah The New Rulers Of The World – by John Pilger.  Semoga ianya dapat membuka mata hati kita betapa dunia sekarang ini diperlakukan dengan zalim oleh golongan Illuminati, yang mana konsepnya sama seperti di zaman Firaun dahulu kala cuma dengan cara dan taktik yang berlainan.
Tidak hairanlah Indonesia menjadi salah satu sasaran hebat mereka untuk mengumpul kekayaan kerana Indonesia merupakan salah satu dari negara yang berpenduduk paling ramai di dunia. Pada tahun lepas iaitu 2008, Indonesia berada pada ranking ke 4 dalam populasi penduduk dunia.  Maka tenaga-tenaga kerja mereka dijana bagi mengkayakan golongan-golongan atasan yang pernah menjadi PENJAJAH di negara paling miskin itu.
Bayangkan, sebuah negara yang amat banyak hasil bumi, tetapi boleh menjadi negara termiskin. Itu lah kesan dari penjajahan dan dominasi oleh Illuminati terhadap hasil bumi dan tenaga-tenaga sumber manusia mereka.  Tanpa berlengah lagi mari kita saksikan sendiri betapa kezaliman telah dilakukan ke atas negara tersebut sehingga ke hari ini.












How does this blog?

NETRIDER TEAM

Followers